Bewertungen - Lindner Hotel & Residence Main Plaza

Bewertungen & Gästemeinungen

Wir können Ihnen ja viel erzählen. Lesen Sie das, was unsere Gäste erlebt haben. Authentisch, persönlich, unzensiert und vor allen Dingen von echten Gästen. Lesen Sie unzensierte Bettgeschichten aus unserem Hotel!

4,4
von 5
Excellent
  • 5/5

    Very good

    27.01.2023
    Would recommend.
    Great location.
    Great views from higher levels.
    Overall great stay!
  • 4/5

    Can do better

    02.01.2023 von Melody S.
    Your mini bar is a joke. Mini chips mini drinks like on airplane. Very small. Then you charge 4.50 for each item. Instant coffee. Not enough cream. And coffee? I have had better from coffee machine. Very bad. An insult to the guest. Rest. Very bad and over priced.
    • 03.01.2023
      Dear Guest,
      Thank you for your review of our Hotel and the time you took for sharing your feedback with us. We are very sorry for the inconvenience caused and that you had such an unhappy experience during your stay with us.
      We do hope to welcome you back at our Hotel in the future, as we would be very happy to show you that we can do better at a future occasion.
      Until then we wish you all the best and send you regards from Frankfurt.
      Your Lindner Hotel & Residence Main Plaza Team
  • 1/5

    Terrible

    20.12.2022 von Sabine
    Very dirty Room.
    • 29.12.2022
      Dear Guest,
      Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
      We do hope to see you again. All the best from Frankfurt,
      Your Lindner Hotel & Residence Main Plaza Team.
  • 5/5

    Beautiful Views

    01.10.2022 von Yve I.
    I recently treated my mother to a trip to Frankfurt for her 90th birthday. We stayed in a spacious Firstclass room (suite). I had asked for a room with a nice view to surprise my mom and the staff did a wonderful job in selecting the room. The reception staff was friendly and accommodating as well. Would definitely recommend this hotel.
    • 07.11.2022
      Dear Guest,
      Thank you very much for your absolute great review for our Hotel.
      We are very glad to hear that you enjoyed your stay with us.
      We do hope to see you again very soon. All the best from Frankfurt,
      Your Lindner Hotel & Residence Main Plaza Team.
  • 1/5

    Not a nice stay.

    06.09.2022 von Stephan R.
    Hotel garage does not open - no one answers the bell.
    Check card as security 26 Euro parking fee per night.
    Room on the 3rd floor overlooking the street - very noisy, if window open - no nice view. Room large but furnished with bulky furniture and no style. Sofa with hole in the cover, TV stands in the middle of the room as an obstacle.
    No coffee maker but only kettle and tiny sachets of instant coffee.
    Viewing platform on 23rd floor closed due to Corona.
    Sauna only 45 degrees instead of 90. It has to be turned on first at 4pm. After calling the reception.
    Steam bath was cold.
    Tiles in pool and entire spa area extremely slippery.
    Lockers cannot be closed because the batteries are dead.
    No towels in the wellness area. No service in the wellness area.
    The rest area is very noisy due to a fan.
    Swimming pool is not usable before 10am- so swimming before breakfast is not possible.
    Breakfast for 36 euros is very, very expensive!
    In the middle of the night, 3:30 then fire alarm and evacuation of the building. The morning after then no info, no apology!!!
    Staff with only little knowledge of German.

    Deutsch:
    Hotelgarage geht nicht auf - niemand meldet sich auf die Klingel.
    Scheckkarte als Sicherheit 26 Euro Parkgebühr pro Nacht.
    Zimmer im 3.Stock mit Blick auf die Straße - sehr laut, wenn Fenster offen kein schöner Ausblick. Zimmer zwar groß, aber mit wuchtigen Möbeln und ohne Stil eingerichtet. Sofa mit Loch im Bezug, Fernseher steht mitten im Raum als Hindernis.
    Keine Kaffeemaschine sonder nur Wasserkocher und winzige Tütchen mit löslichem Kaffee.
    Aussichtsplattform im 23. Stock wegen Corona geschlossen.
    Sauna statt 90 nur 45 Grad. Sie muss um 16 Uhr erst eingeschaltet werden. Nach Anruf an der Rezeption.
    Dampfbad war kalt.
    Fliesen im Schwimmbad und gesamtem Wellnessbereich äußerst rutschig.
    Spinde lassen sich nicht schließen, da die Batterien leer sind.
    Keine Handtücher im Wellnessbereich. Kein Service im Wellnessbereich.
    Im Ruhebereich ist es sehr laut durch ein Gebläse.
    Schwimmbad ist nicht vor 10 Uhr nutzbar- also schwimmen vor dem Frühstück ist nicht möglich.
    Frühstück für 36 Euro ist sehr, sehr teuer!
    Mitten in der Nacht 3:30 Uhr dann Feueralarm und Räumung des Gebäudes. Am Morgen danach dann keine Infos, keine Entschuldigung!!!
    Personal mit nur geringen Deutschkenntnissen.
    • 21.11.2022
      Lieber Gast,

      vielen Dank für ihre Nachricht, und ihr feedback.

      Für die Unnanehmlichkeiten möchten wir uns direkt bei ihnen entschuldigen.
      Es ist für unser Hotel absolut nicht erstrebenswert, eine solche Bewertung zu erhalten. Sie könen sich sicher sein, das wir ihre Bewertung mit den restlichen Outlets im Haus teilen werden.

      Was den Saunenbereich betrifft, wird dieser in diesem Moment renoviert um technische Mängel wie z.B. die Temperatur der Saunen, oder auch den rutschigen Boden zu beheben. Die Öffnungszeiten, die nicht aufgefüllten Handtücher und das nicht vorhandene Wellnessprogramm, ist damit zu rechtfertigen das wir durch die Corona-Pandemie, uns leider von unserem Wellnesspersonal trennen mussten. Auch da sind wir bemüht wieder Personal zu finden. Die Aussichtsplattform, war nie wegen der Pandemie geschloßen.

      Die Plattform im 23. Stock ist sowohl für Hausgäste, als auch externe Gäste vefügbar und kostet 30€ für jede angefangene halbe Stunde.

      Die Umstände um den Feueralarm, sind sehr bedauerlich verlaufen. Es gab zuerst eine große Verwirrung darum weshalb der Alarm ausgelöst wurde, und wie Sie hoffentlich verstehen konnten, waren Sie auch nicht die Erste Person die uns darauf angesprochen hat. Deshalb hat sich das Haus auch nicht dazu geäußert. Wir möchten uns erneut für die Umstände entschuldigen. Es ist bis jetzt auch eroiert worden, das es sich um einen Gast handelte der den Alarm ungewollt ausgelöst hat.

      Um den letzten Punkt anzusprechen, der das Mobiliar betrifft, müssen wir zugeben dass das Mobiliar nun ein gewisses Alter erreicht hat, und im Laufe der Zeit erneuert wird.

      Wir hoffen alle angesprochenen Punkte, möglichst nachvollziehbar erklärt zu haben, und bedanken uns dafür das Sie sich die Zeit genommen haben, eine so ausführliche Bewertung geschrieben zu haben.

      Wir würden uns freuen, wenn Sie dem Haus eine weitere Chance geben würden, und wünschen ihnen bis dahin alles Gute!


      Mit freundlichen Grüßen

      Ihr Team vom Lindner Hotel & Residence Main Plaza
  • 5/5

    Great

    06.09.2022 von David B.
    • 23.11.2022
      Dear Guest,
      Thank you very much for your absolute great review for our Hotel.
      We are very glad to hear that you enjoyed your stay with us.
      We do hope to see you again very soon. All the best from Frankfurt,
      Your Lindner Hotel & Residence Main Plaza Team.
  • 4/5

    Spacious rooms, great views

    20.08.2022 von Wd
    Well kept hotel in good location ( which is important in Frankfurt! ). You can really relax here given the spacious rooms and very good facilities
    • 02.09.2022
      Dear Guest,
      Thank you very much for your absolute great review for our Hotel.
      We are very glad to hear that you enjoyed your stay with us.
      We do hope to see you again very soon. All the best from Frankfurt,
      Your Lindner Hotel & Residence Main Plaza Team.
  • 2/5

    Fix your AC. We specifically inquired prior to booking AND at check in. We were given assurances. That same night, in our blazing room, the front desk advised us that the AC doesn’t work

    29.07.2022 von Foreigntrav
    Misleading.
    • 12.08.2022
      Dear Guest,
      First of all, we would like to thank you for the time you took to evaluate our services.
      Above all, we thank you for your criticisms. The opinion of our guests is very important to us, as you help us to constantly check and optimize our service. Therefore, I assure you that we take your comments very seriously and will investigate them in cooperation with the departments involved.
      We would be pleased if you would visit us again quite soon and give us another chance to show you that we can do it "better".
      Until then, we wish you all the best and send you our warmest regards from Frankfurt.
      Your team from Lindner Hotel & Residence Main Plaza
  • 5/5

    21.05.2022 von Julia
    Perfect Service,
    room was spacious ans clean,
    breakfast - huge selection of fruits, fresh squeezed juices, coffee specialities, bread, croissants … - just delicious and a perfect start for the day.
    • 23.05.2022
      Dear Guest,
      Thank you very much for your great review for our Hotel.
      We are very glad to hear that you enjoyed your stay with us.
      We wish you all the best and send you warm greetings from Frankfurt and we are looking forward to seeing you again soon.
      Your Lindner Hotel & Residence Main Plaza Team.
  • 4/5

    Friendly and attentive staff. :)

    25.04.2022 von Guest1
    Overall me and my family had a very good experience.
    At first the fridge in our suite was broken, however the staff offered us another room, which was very kind.
    Spa area was clean and well maintained.
    • 23.05.2022
      Dear Guest,
      Thank you very much for your great review for our Hotel.
      We are very glad to hear that you enjoyed your stay with us.
      We wish you all the best and send you warm greetings from Frankfurt and we are looking forward to seeing you again soon.
      Your Lindner Hotel & Residence Main Plaza Team.

Nicht nur besser. Anders.

Besuchen Sie uns auf