Guest reviews - Lindner Hotel & Sports Academy

Guest reviews

4.3
out of 5
Very Good
  • 4/5

    Good food, good room, good ambiance ... cold shower

    2022-10-27 by Zintz
    • 2022-11-11
      Dear Guest,

      Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

      Sincerely,

      Your Lindner Hotel & Sportsacademy Team
  • 3/5

    German Bowl

    2022-10-11
    • 2022-11-11
      Dear Guest,

      Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

      Sincerely,
      Your Lindner Hotel & Sportsacademy Team
  • 5/5

    The most helpful front desk

    2022-06-29 by Mauri K.
    The gentleman at the front desk was the most helpful person I met during this trip.
    • 2022-07-20
      Dear Guest,

      Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

      Sincerely,
      Your Lindner Hotel & Sports Academy Team
  • 5/5

    2021-09-08
    Alles top!
    • 2021-12-16
      Lieber Gast,

      es freut uns zu lesen, das Sie einen angenehmen Aufenthalt bei uns hatten und Sie sich wohl gefühlt haben. Wir wünschen Ihnen frohe Festtage und freuen uns Sie bald wieder in unserem Haus Willkommen heißen dürfen!

      i.A. Michèle Gudat
      Asst. Front office Manager
  • 3/5

    General

    2021-08-17 by Joost
    • 2021-09-15
      Dear Guest,

      Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

      Sincerely,

      Michèle Gudat
  • 5/5

    tolles Hotel

    2021-05-25 by Jörg G.
    • 2021-12-18
      Lieber Gast,

      auch wenn unsere Rückmeldung verspätet Sie erreicht, möchten wir uns vielmals für Ihre tolle Bewertung bedanken und wünschen Ihnen und Ihrer Falimie ein wunderschönes Weihnachtsfest und einen guten Rutsch ins neue Jahr! Wir freuen uns schon jetzt Sie nächstes Jahr wieder begrüßen zu können.

      Mit freundlichen Grüßen,

      i. A. Michèle Gudat
      Asst. Front Office Manager

Not just better. Different.

Visit us on